Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)
Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák Török Ádám EV (székhely: 5130 Jászapáti, Viola u. 6/b, adószám: 41922251-1-36 ), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal. A nyelve magyar.
Szolgáltató adatai:
A szolgáltató neve: Török Ádám EV / 3dprinting.shop.hu
A szolgáltató székhelye: 5130 Jászapáti, Viola u. 6/b
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: 3dprinting.shop.hu@gmail.com
Nyilvántartási száma: 58160316
Adószáma: 41922251-1-36
Telefonszámai: +36 20 314 6667
A tárhely-szolgáltató adatai:
Shopmasters-Informatika Kft.
Székhely: 2200 Monor, Ady Endre u. 24.
Cégjegyzékszám: 13-09-188909
Alapvető rendelkezések
1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről Fulfillment szolgáltatás webshopok számára szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
1.2. A szerződés hatálya
Jelen Általános Szerződési feltételek hatálya kiterjed a 3dprinting.shop.hu webshop által kiadott értékesítéssel kapcsolatos dokumentumokra (rendelések visszaigazolása, számlák, stb.) Bármilyen eltérésről való megállapodás kizárólag írásban elfogadott.
1.3. A Szolgáltató tulajdona alatt álló 3dprinting.shop.hu felületén megjelenő írásos és képi tartallom szerzői jogvédelem alatt áll. Bármilyen részleges vagy egész képi, írásos másolás csak a szerző írásos engedélye után lehetséges.
1.4. Rendelkezésre állás.
A wesbhopot 0-24 óráig el lehet érni. A webshop esetleges technikai hibáiért szolgáltató nem vállal felelősséget.
Szolgáltató igyekszik az e-mail-es megkeresésekre a lehető leggyorsabban reagálni, de legkésőbb 5 munkanapon belül válaszol.
Adatkezelési szabályok
1.5. A vásárló a webshopon történő vásárlásával kijelenti, hogy jelen ÁSZF és a webshopon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja az Adatkezelési tájékoztatóban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
1.6. A szerződés tárgya a Szolgáltató által üzemeltetett 3dprinting.shop.hu oldalon található termékek (3D nyomtatott termékek, filamentek)
A vásárló megrendelése csak akkor lép életbe, ha a Szolgáltatótól az online megrendelésről automata visszaigazoló e-mailt kap a megadott e-mail címre.
A termékek csak online vásárolhatóak meg, de személyes átvételre is van lehetőség előre egyeztetett időpontban Jászberényben.
A termékeknél feltüntetett árak bruttó árak, nem tartalmazzák a házhozszállítási díjat. Csomagolási díjat nem számol fel a szolgáltató.
1.7. A webshopban szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jeleníttet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Az adatok tájékoztató jellegűek. A termék valós színe nem feltétlenül egyezik meg a monitoron láthatóval.
Amennyiben a termékleírásban más nem szerepel, a termék nem alkalmas játékra és gyermekektől távol tartandó, mivel apró darabok törhetnek le külső behatásra, amik fulladás veszélyt is okozhatnak.
Termékek nem hőállóak! Hő hatására a termék deformálódhat ezért TILOS mosogatógépbe tenni, illetve tartósan 65°C fokot meghaladó hőmérsékletnek kitenni.
Ne helyezze a terméket, sütőbe illetve mikrohullámú sütőbe sem!
Napfénytől védett helyen tárolandó.
Tisztítása hideg szappanos vízzel majd szárazra kell törölni!
Szolgáltató nem tekinti hibásnak a terméket
- ha a nyomtatási rétegek szabad szemmel is láthatóak.
- ha a nyomtatott felületen apró pöttyök, pontok találhatóak (ezek a 3d nyomtatás rétegváltása miatt keletkeznek, ezek az úgynevezett varratok, amik minden filament szálas 3d nyomtatásnál jelen van)
- ha a nyomtatás alsó felületén nyomtató anyag jelenik meg
- ha a támasztékok eltávolítása után ezen a területen a felületkezelés nyomai láthatóak és érdes a felülete
1.8. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról.
1.9. A vásárlás folyamata/ rendelés menete
Honlapunk termékkatalógusában böngészve összeállíthatja kosarának tartalmát. A kiválasztott termék részletes adatlapján megtalálja minden megvásárolható terméknél a kosárba tétel gombot, mely előtt egy kis rubrikában a megvásárolni kívánt mennyiséget, darabszámot adhatja meg. A kosárba tétel gomb megnyomása után a kiválasztott termék a kosárba kerül, melyről a honlap visszajelzést ad vagy egy felugró üzenet formájában, vagy a kosár részletes tartalmának megjelenítésével. A virtuális kosarához további termékeket adhat, a kosarának a tartalmát tetszőlegesen módosíthatja például a kosárban lévő termékek darabszámának megváltoztatásával, vagy termékek kosárból való eltávolításával. Amennyiben a kosárban szereplő termékek mennyiségét megváltoztatja, a változtatásokat követően kattintson a termékek felsorolása alatt található "Frissítés" gombra, ekkor a kosár automatikusan újraszámolja az árakat, és rögzíti a változtatott mennyiségeket.
Amennyiben összeállította kosarának tartalmát a vásárlási folyamat megkezdéséhez kattintson a kosár oldalon a "Megrendelem" gombra!
Ha még nincsen bejelentkezve a honlapunkra, akkor a megjelenő oldalon lehetősége van bejelentkezni vagy regisztrálni, illetve beállítástól függően lehetőség van a regisztráció nélküli vásárlásra is. Jelentkezzen be honlapunkra, vagy válassza a regisztrációt, vagy a regisztráció nélküli vásárlást!
A vásárlási folyamat következő lépésében válassza ki a termékek átvételének módját, azaz a szállítási módot, illetve válassza ki a fizetési módot is! A szállítási- és fizetési oldalon a különböző termék átvételi és házhozszállítási lehetőségek díját is feltüntettük. A szállítási és fizetési mód kiválasztását követően kattintson a Tovább gombra!
A következő képernyőn látható a kosár összesített értéke, a kiválasztott szállítási mód díja és ezek összege, tehát a fizetendő végösszeg is, ahol lehetősége nyílik a fizetendő végösszeg ellenőrzésére.
A megjelenő űrlapon töltse ki a számlázási adatokat, kiszállítás esetén a szállítási adatokat és a kapcsolattartási adatokat is! Kérjük, hogy pontosan és figyelmesen töltse ki az adatokat, mert a megrendelést csak pontos adatok esetén tudjuk teljesíteni!
A megrendeléshez tartozóan munkatársainknak szóló üzenetet is megadhat a Megjegyzés rovatban!
Amennyiben kitöltötte az adatokat, kattintson a "Tovább" gombra!
A következő képernyőn lehetősége van még a megrendelés véglegesítése előtt a megrendelt termékek, a szállítási és fizetés mód, illetve a megadott adatok ellenőrzésére! Amennyiben az adatokban hibát talál, lépjen vissza és korrigálja a hibás, például elgépelt adatokat!ű
Ha minden adatot rendben talál, akkor jelölje be az ászf és egyéb feltételek elfogadásának igazolását, illetve a fizetési kötelezettség keletkezésének elfogadását jelző mezőt/mezőket és kattintson a "Megrendelem" gombra!
Ha online bankkártyás fizetést választott, akkor a rendszer megjeleníti a biztonságos online fizetési felületet, ahol lehetősége van az online fizetés lebonyolítására! Az online fizetés minden esetben a szerződött Banki vagy online fizetéssel foglalkozó szerződött partnerünk biztonságos weboldalán történik, a megadott bankkártya adatok webáruházunkhoz nem jutnak el, így természetesen nem ismerjük meg és nem tároljuk azokat.
Sikeres megrendelés esetén honlapunkon megjelenik a sikeres vásárlást megköszönő oldal, illetve e-mailben is visszaigazoljuk automatikusan a vásárlást. Ha a vásárlást visszaigazoló e-mailünk nem érkezne meg Önhöz 10-15 percen belül, akkor kérjük, ellenőrizze, hogy e-mail címét helyesen adta-e meg honlapunkon és hogy az e-mailünk nem került-e véletlenül a spam, vagy promóciók mappájába!
Sikeres rendelést követően a kosár tartalma üres állapotba kerül. Amennyiben befejezte a vásárlást és be van jelentkezve a honlapra, az oldal tetején található "Bejelentkezés" panelen van lehetősége a honlap bezásása előtt kijelentkezni a rendszerből.
Szolgáltató nem vállal felelősséget az informatikai rendszer hibájából eredeően nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árért. A vásárló megrendelését így nem áll módunkban értékesíteni. Amennyiben hibás áron vásárol a vásárló és a rendszer kiküldi az automatikus visszaigazoló e-mailt, az nem minősül részünkről elfogadottnak.
Hibás ár: 0 Ft-os ár.
1.10. Adatbeviteli hibák kijavítására vonatkozó lehetőségek
Ha a rendelés leadása után bármi hibát lát a vásárló a rendelése leadásával kapcsolatban (plusz terméket szeretne, vagy törölni szeretné a rendeléséből bármely tételt), azt haladéktalanul jeleznie kell e-mailben a 3dprinting.shop.hu@gmail.com e-mail címre.
1.11. Fizetési lehetőségek, szállítási módok leírása
Kizárólag Magyarországra kérheti a szállítást a vásárló.
személyes átvétel Jászberényben - 0 Ft
Foxpost csomagautomata
- XS -S méretek 1.500 Ft
- M méret 1.600 Ft
- L méret 2.299 Ft
Fizetés: egy összegben előre utalással vagy bankkártyás fizetéssel lehetséges a csomagautomatánál.
Amennyiben a csomagautomatából a csomagot sérülten veszi ki a vásárló, haladéktalanul jeleznie kell a csomagautomatát üzemeltető cégnek (Foxpost/MPL) fotóval ellátva. Valamint a Szolgáltatónak is jeleznie kell szintén fotóval a 3dprinting.shop.hu@gmail.com e-mailcímen.
1.12. A szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. Megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.
A megrendelések feldolgozása és teljesítése
1.13. A megrendelések feldolgozása mikor történik
1.14. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 14 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Vásárló a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Vásárló felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított 30 napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.
1.15. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Vásárlót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
Elállás joga
1.16. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
A fogyasztót nem illeti meg az elállási jog olyan termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján és kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak. (pl. egyedi kulcstartók, 3D lámpák, 3d nyomtatott állatkák stb.)
Olyan termék esetében sem illeti meg az elállási jog, amelyek ára a pénzpiac szolgáltató által nem befolyásolható, a 14 napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ.
1.17. Az elállási jog gyakorlásának menete
1.17.1. A fogyaasztó az elállást nyilatkozat formájában a szolgáltató felé írásban e-mail útján történő megküldésével gyakorolhatja, amit a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül eljuttat a szolgáltató részére e-mailben.
1.17.2. Szolgáltató visszaigazolja e-mailben az elállási nyilatkozat megérkezését.
1.17.3. Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket indokolatlan késedelem nélkül a szolgáltató részére visszajuttatni, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül. A visszajuttatási költség a fogyasztót terheli. Utánvétes csomagot nem áll módjában a szolgáltatónak átvenni. FONTOS! Visszaküldés esetén a termék eredeti csomagolását nem szabad felbontani, eredeti állapotában kell visszaküldeni. Amennyiben a vákumcsomagolt termék csomagolása sérült, azt nem áll módunkban visszavenni és a termék bármely hibája vagy sérülése a termék jogosulatlan használatából vagy módosításából ered, ideértve a nedvesség hatását, idegen anyagok (víz, olaj, homok stb.) bejutását vagy a szakszerűtlen használatát.
1.17.4. Szolgáltató a visszaküldött termék átvételétől számított 14 napon belül visszatéríti fogyasztónak a termék árát és a kiszállítási költségét is, azonban csak a vásárlónak felkínált legalacsonyabb standard szállítási költség összegéig.
1.17.5. A visszatérítést a vásárlás során alkalmazott fizetési móddal megegyező fizetési módot alkalmaz a szolgáltató, kivéve ha a fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten hozzájárulását adta.
Garancia, jótállás
1.18. Bruttó 10.000 Ft feletti eladási arú termékeinkre 12 hónap garanciát vállalunk. Probléma esetén a 3dprinting.shop.hu@gmail.com e-mail címre a fogyasztó által eljuttatott levélre válaszolva tájékoztatja szolgáltató a teendőkről.
A szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
A kötelező jótállási idő 12 hónap.
Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha a terméket rendeltetésellenes használat, helytelen tárolás, rongálás vagy jogosulatlan javítási ksísérlet okozta.
Szolgáltató nem vállal jótállást arra, hogy a webshopban közzétett fényképek megegyeznek a ténylegesen kiszállított áruval.
A fogyasztó a jótállás keretébe tartozó hiba esetén kijavítást vagy kicserélésst követelhet, kivéve ha a választott igény telejsítése lehetetlen.
Lásd még: 151/2003. Korm. rendelet. A PTK-féle jótállás, kellékszavatosság, termékszavatosság szabályai.
Kellékszavatosság
1.19. A szolgáltatló hibás telejsítése esetén a fogyasztót – a választása szerint - megilletik a kellékszavatossági jogok.
A fogyasztó a termék átvételétől számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti kellékszavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek.
2 éves elévülési határidőn túl már ügyfél nem tudja érvényesíteni a kellékszavatossági jogait.
A fogyasztó kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve ha a választott igény teljesítése lehetetlen.
Ha a javítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy a szerződéstől el is állhat.
A fogyasztó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később mint a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A 2 éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait nem érvényesítheti a fogyasztó.
A teljesítéstől számított 6 hónapon belül a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele a kellékszavatosság érvényesítésének, csak, hogy igazolja a fogyasztó, hogy a terméket a szolgáltató nyújtotta. A telejsítéstől számított 6 hónap letelte után a fogyasztó köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
A felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti a kellékszavatossági igényt.
Termékszavatosság
1.20. A termék hibája esetén a fogyasztó – a választása szerint – termékszavatossági igényt érvényesíthet. A hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
A felhasználó a termékszavatossági igényét a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja,
A fogyasztó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 2 éven belül érvényesítheti termékszavatossági igényeit. E határidőn túl jogosultságát veszti.
A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalombahozatalkor a minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a szolgáltató által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
A termékszavatossági igény érvényesítése esetén a termék hibáját a fogyasztónak kell bizonyítania.
A gyártó/forgalmazó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy
Egymással párhuzamosan a termékszavatosság és a kellékszavatossági igényét nem érvényesítheti a fogyasztó.
Panaszkezelés
1.21. A fogyasztó kifogásait az alábbi elérhetőségeken jelezheti:
E-mail: 3dprinting.shop.hu@gmail.com
Webshop: 3dprinting.shop.hu
Telefon: +3620/314-6667
Vegyes rendelkezések
1.22. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni egymás között. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Jászberényi Járásbíróság illetékességét.
Jászapáti, 2023.05.01.
Szerzői jogok
Webáruház Tulajdonos oldalain megjelenő anyagok tartalmát, a fotókat és adatokat szerzői jog védi. Másolásuk valamennyi formája, adatrendszerekben való tárolása, más internetes oldalakon történő közzététele, bármilyen formában történő felhasználása - a személyes használatot meghaladó mértékben - kizárólag Webáruház Tulajdonos előzetes írásbeli engedélyével történhet. Jelen weboldal többek között a következő szerzők szerzői jog védelme alatt álló szöveges, grafikai, vagy egyéb alkotásait tartalmazhatja: Shopmasters-Informatika Kft.
Altalános felelősség korlátozás
Webáruház Tulajdonos oldalait mindenki csak saját felelősségére látogathatja illetve használhatja. Webáruház Tulajdonos oldalain közölt esetleges téves vagy megtévesztő tartalomból-, a weboldalai és szolgáltatásai használatából-, azok használatra képtelen állapotából-, meghibásodásából-, szüneteléséből- vagy megszűnéséből eredően a felhasználókat ért bárminemű veszteségért, közvetlen vagy esetleges következményekkel járó kárért felelősséget nem vállal. (Ezen megállapításunk nem vonatkozik a külön megállapodással vagy szerződéssel szabályozott szolgáltatásainkra - melyekkel kapcsolatban Webáruház Tulajdonos a szerződésekben foglaltak szerint jár el és felel.)
Kockázat
Webáruház Tulajdonos szolgáltatásait igénybe vevő felhasználók tudomásul veszik, hogy az adattovábbítás folyamán adatok elveszhetnek, megsemmisülhetnek, esetleg illetéktelen kezekbe kerülhetnek, valamint az Internet nyilvános jellegéből adódóan idegen behatolások történhetnek a rendszerbe, így a felvitt adatok (személyes adatokat is beleértve) illetéktelen kezekbe kerülhetnek. Ilyen esetekben Webáruház Tulajdonost semmilyen felelősség nem terheli, ez irányú kockázattal a felhasználó tisztában van, és ezt a kockázatot a szolgáltatás igénybevételekor vállalja.
Természetesen mindent megteszünk annak érdekében, hogy az adatok biztonságban legyenek, tárhelyünket és weblapunkat szakemberek kezelik és a rendszereket rendszeresen frissítik. Az adatokat harmadik félnek önszántunkból nem adjuk ki - kivéve a hatóságoknak, ha arra megfelelő felhatalmazásuk vagy engedélyük van.
Tájékoztatjuk, hogy Webáruház Tulajdonos jelen weboldalát csak a fentiek elfogadása esetén használhatja!